V petek, 22. 5. 2023, smo se nagrajeni učenci natečaja Evropa v šoli odpravili na nagradni izlet v Maribor.

Z razredničarko Janjo Uhernik sva najprej ob 7.30 pojedli malico. Kuharice so nama pripravile tudi malico za na pot. Ob 8.00 naju je hišnik Matjaž s kombijem odpeljal do avtobusne postaje v Krškem, kjer se je zbralo še nekaj otrok s svojimi mentorji. Potem smo počakali, da pride avtobus, s katerim smo se odpeljali proti Celju. Vmes smo se ustavili in pobrali še druge učence. Za malico smo se ustavili pri dvorani Zlatorog v Celju in tam nekaj malega pojedli. Odšli smo naprej do muzeja Narodne osvoboditve v Mariboru. Tam smo se razdelili v dve skupini, v kateri so bili starejši in mlajši učenci. Najprej smo se pogovarjali o orožjih, vojni … Nato pa si ogledali vojaško opremo, bolniško posteljo, mitraljez. Igrali smo se tudi igre na temo komunikacije, sodelovanja. Bilo je zelo zabavno. Skupaj smo naredili pot žogice do luči, ki se je prižgala, ko se je je žogica dotaknila luči. Okrasili smo tudi ježke s kolesci, ki smo jih s pomočjo kolesc lahko prekucnili nazaj. Pogledali smo si še kabinet čudes in zanimive inštrumente. Na koncu smo nagrajenci prejeli bogate nagrade. Dobila sem aktivne počitnice v domu CŠOD. Na poti domov smo odšli  v gostilno Pri Karli na kosilo. Potem smo se z avtobusom odpeljali nazaj do postaje v Krškem, kjer se je naš izlet zaključil.

Ta dan je bil zelo zanimiv, poučen, zabaven in predvsem nepozaben.                                                                                      Ela Palčič, 5. r.